Årets bibliotek i Hordaland 2019

Hvilket bibliotek fortjener siste prisen som noen gang blir delt ut for Årets bibliotek i Hordaland?   Prisen skal deles ut under Det bergenske bibliotekseminaret  21. april 2020. Alle typer bibliotek kan nomineres: folkebibliotek, fagbibliotek, skolebibliotek eller mobile bibliotek. Alle bibliotekbrukere i Hordaland er oppfordret til å sende inn forslag! Stem frem din favoritt!   … Fortsett å lese Årets bibliotek i Hordaland 2019

Referat frå styremøte 17. desember 2019

Stad: Opus XVI Desse møtte: Manuela, Ørjan, Terje, Inger og Guri. Samt Ane frå hovudstyret. Forfall: Kari og Elena Saksnummer Sak Ansvarleg 36/19 Planlegging av arrangement i 2020 ·         FOTOKURS Det er planen å arrangera eit fotokurs i samarbeid med Vestland bibliotekutvikling. Korleis ein skal gjera det når vi får eit anno større geografisk område … Fortsett å lese Referat frå styremøte 17. desember 2019

Referat frå styremøte 5. november

Desse møtte: Manuela, Ørjan, Elena,  Kari, Ane og Guri Forfall: Inger Saksnummer Sak Ansvarleg   28/19   Godkjenning av årsmøtereferat frå Referatet var godkjent utan merknadar       29/19   Bibliotekbusstur «Og alle var einige om at det hadde vore ein fin tur», var den korte oppsummeringa. Det er til og med deltakarar som … Fortsett å lese Referat frå styremøte 5. november

Referat frå styremøte 9.april 2019

Saksnummer Sak Ansvarleg 13/19 Godkjenning av årsmøtereferat frå Referatet var godkjent utan merknadar   14/19 Konstituering av styret Manuela Werler held fram som leiar. Kari Fauskanger held fram som kasserar, Ørjan Persen som informasjonsansvarleg og Guri Aarhus som skrivar.   Inger Dyrnesli og Elena Beardy byttar plass i styret. Elena går inn som fast medlem, … Fortsett å lese Referat frå styremøte 9.april 2019

Årsmøte 2019 Norsk bibliotekforening avd. Hordaland

Bergen offentlig bibliotek, 20.mars 2019 Saksliste Opning Val av møteleiar og referent Godkjenning av innkalling og saksliste Årsmelding 2018 Rekneskap 2018 Innkomne saker Budsjettforslag 2019 Val Sak 1 Velkommen Manuela Werler opna møtet og ynskte oss velkomne  Sak 2 Val av møteleiar og to referentar Manuela Werler vart valt til møteleiar Guri Aarhus vart valt … Fortsett å lese Årsmøte 2019 Norsk bibliotekforening avd. Hordaland

Strilabiblioteket er Årets bibliotek i Hordaland!

Onsdag, 20. mars ble prisen for Årets bibliotek i Hordaland utdelt på Bergen offentlig bibliotek. Samtidig markerte NBF Hordaland Verdens poesidagen og poesidebutant Katrine Heiberg ga prisutdelingen en fin, kulturell ramme. I juryens begrunnelse står: Strilabiblioteket har i løpet av de siste årene spesialisert sine tre bibliotek, som til sammen utgjør en helhetlig samling. Å … Fortsett å lese Strilabiblioteket er Årets bibliotek i Hordaland!

Inkalling til årsmøte 2019 i NBF Hordaland

NBF Hordaland inviterer med dette til årsmøte 2019 og prisutdeling for Årets bibliotek 2018 Tidspunkt: onsdag, 20. mars 2019 kl.17:00 Sted: Bergen offentlig bibliotek Saksliste: Åpning Valg av møteleder og referent Godkjenning av innkalling og dagsorden Årsmelding 2018 Regnskap 2018 Handlingsplan for 2019 Innkomne forslag Budsjettforslag 2019 Valg kl.18:00 Markering av Verdens poesidag i UROM … Fortsett å lese Inkalling til årsmøte 2019 i NBF Hordaland