Årsmelding 2016

Årsmelding 2016 I 2016 hadde NBF Hordaland disse aktivitetene mai holdt vi et miniseminar. Dette var gratis for medlemmer, 100 kr for ikke-medlemmer da vi ønsket å trekke flere nye medlemmer. Det lyktes bare delvis, men de som kom fikk med seg strålende foredrag som handlet om tidsaktuelle temaer som Makerspace (Håvard Legreid) og kasseringsdebatten … Fortsett å lese Årsmelding 2016

Referat frå styremøte i NBF Hordaland 31.5.17

Dato: 31. mai 2017 Til stades:      Kari Fauskanger, Inger Dyrnesli, Per Vold, Manuela Werler, Ørjan Persen og Guri Aarhus 8/17 Godkjenning av referat frå styremøte: Referatet vart godkjent utan merknader 9/17 Praktiske ting ang. møtet om Biblioterapi :  Manuela presenterer føredragshaldane Det vert servert frukt og drikke på møtet. 10/17 Ebok-initiativet : Det kom gode tilbakemeldingar på innlegget til Ørjan … Fortsett å lese Referat frå styremøte i NBF Hordaland 31.5.17

Referat frå styremøte, 31. mai 2017.

Møtereferat Norsk bibliotekforening avd. Hordaland Dato: 31. mai 2017 Til stades:  Kari Fauskanger, Inger Dyrnesli, Per Vold, Manuela Werler, Ørjan Persen og Guri Aarhus Saksnr Skildring Ansvarleg 8/17   Godkjenning av referat frå årsmøte Referatet vart godkjent utan merknader 9/17 Praktiske ting ang. møtet om Biblioterapi –         Manuela presenterer føredragshaldane –         Det vert servert frukt … Fortsett å lese Referat frå styremøte, 31. mai 2017.

Referat frå styremøtet, 04.april 2017

Dato: 4. april 2017 Til stades: Kari Fauskanger, Inger Dyrnesli, Per Vold, Manuela Werler, Ørjan Persen og Guri Aarhus 1/17 Godkjenning av refrat frå årsmøte:  Referatet vart godkjent utan merknader 2/17 Konstituering av styret 2017/2018 Leiar: Manuela Werler Nestleiar: Inger Dyrnesli Kasserar: Kari Fauskanger Informasjonsansvarleg: Per Vold Skrivar: Guri Aarhus Varamedlemmer : Ørjan Persen og … Fortsett å lese Referat frå styremøtet, 04.april 2017

Referat frå årsmøtet i NBF avd Hordaland 21. Mars 2017

Det var 14 deltakarar på årsmøtet.  Saklista: Opning – Manuela Werler ønskte alle velkomne. Val av møteleiar og referent. Manuela Werler vart vald som møteleiar og Bente Bing Kleiva vart vald som referent. Godkjenning av innkalling og dagsorden. Desse vart godkjent. Årsmelding 2016. Årsmeldinga vart lesen opp av leiaren og godkjent. Styret fekk gode tilbakemeldingar … Fortsett å lese Referat frå årsmøtet i NBF avd Hordaland 21. Mars 2017