Litteratur som menneskelig erfaring

Refleksjoner om felleslesing og litt om Lesegruppa i Bergen fengsel av Kjersti Egge   Dette året førte tilfeldighetene meg til et miniseminar i regi av Norsk Bibliotekforening, avd. Hordaland. Der ble det fortalt om Shared Reading, og jeg kjente umiddelbart at dette var noe jeg jeg ville vite mer om. Derfor endte jeg på kurs i guidet … Fortsett å lese Litteratur som menneskelig erfaring

Referat frå styremøte 27.11.2017

Til stades: Inger Dyrnesli, Kari Fauskanger, Ørjan Persen og Manuela Werler Stad: Litteraturhuset 1. Referatet frå førre styremøte vart godkjent. 2. Aktivitetstilskot Planlagde aktivitetar i 2018: Årsmøte 21.mars med kåring av Årets bibliotek i Hordaland 18.april Yggdrasil ( Det som før heitte Neptun-seminaret). Sommarmøte Haustmøte Søkjer om 20 000,- kr. Manuela søkjer om dette Økonomien i … Fortsett å lese Referat frå styremøte 27.11.2017

Innspill til kulturmeldingen i Hordaland

Innspill om fremtidens nasjonale kulturpolitikk – utfordringer og muligheter for folkebibliotekene Fylkene Hordaland og Sogn og Fjordane vil danne regionen «Vestlandet» fra 2020. Folkebibliotekene i Hordaland har alt i dag et utstrakt samarbeid. Et enda bredere regionalt samarbeid mener vi vil styrke folkebibliotekene som mange steder er kun en eller to ansatte. Den største utfordringen … Fortsett å lese Innspill til kulturmeldingen i Hordaland

Kvalifikasjonskrav i skolebibliotekene i Hordaland

I Hordaland har det i det siste blitt praksis å ansette overtallige lærere når en skolebibliotekarstilling hos videregående skoler ble ledig. NBF Hordaland stiller seg svært kritisk til dette og sendte en bekymringsmelding til fylket og fylkespolitikere. Teksten var følgende:       Kvalifikasjonskrav i skulebiblioteka i Hordaland Norsk bibliotekforening avd. Hordaland er gjort kjend … Fortsett å lese Kvalifikasjonskrav i skolebibliotekene i Hordaland

Referat til styremøte 3.10.2017

Dato:                 3. oktober 2017 Stad:                  Årstad videregående skole – biblioteket (Årets bibliotek i Hordaland i 2016/2017) Til stades:       Kari Fauskanger, Inger Dyrnesli, Per Vold, Manuela Werler og Guri Aarhus. Sunniva Relling Berg og Eldrid N. Sørnes deltok også på møtet Saksnr Skildring Ansvarleg 15/17 Godkjenning av referat frå 31. mai 2017. referatet var … Fortsett å lese Referat til styremøte 3.10.2017

Shared reading: forskningsbasert biblioterapi

31. mai inviterte NBF, avd. Hordaland til et to-timers seminar om biblioterapi på Høgskulen på Vestlandet.   Biblioterapi er utbredt i Storbritannia, Danmark, Finland og Sverige. I Norge derimot, har metodikken i liten grad blitt omfavnet. For å gi oss en innføring i biblioterapi inviterte NBF bibliotekar Linda Schade Andersen og høyskolelektor Thor Magnus Tangerås. Linda … Fortsett å lese Shared reading: forskningsbasert biblioterapi

Årsmelding 2016

Årsmelding 2016 I 2016 hadde NBF Hordaland disse aktivitetene mai holdt vi et miniseminar. Dette var gratis for medlemmer, 100 kr for ikke-medlemmer da vi ønsket å trekke flere nye medlemmer. Det lyktes bare delvis, men de som kom fikk med seg strålende foredrag som handlet om tidsaktuelle temaer som Makerspace (Håvard Legreid) og kasseringsdebatten … Fortsett å lese Årsmelding 2016

Referat frå styremøte i NBF Hordaland 31.5.17

Dato: 31. mai 2017 Til stades:      Kari Fauskanger, Inger Dyrnesli, Per Vold, Manuela Werler, Ørjan Persen og Guri Aarhus 8/17 Godkjenning av referat frå styremøte: Referatet vart godkjent utan merknader 9/17 Praktiske ting ang. møtet om Biblioterapi :  Manuela presenterer føredragshaldane Det vert servert frukt og drikke på møtet. 10/17 Ebok-initiativet : Det kom gode tilbakemeldingar på innlegget til Ørjan … Fortsett å lese Referat frå styremøte i NBF Hordaland 31.5.17

Referat frå styremøte, 31. mai 2017.

Møtereferat Norsk bibliotekforening avd. Hordaland Dato: 31. mai 2017 Til stades:  Kari Fauskanger, Inger Dyrnesli, Per Vold, Manuela Werler, Ørjan Persen og Guri Aarhus Saksnr Skildring Ansvarleg 8/17   Godkjenning av referat frå årsmøte Referatet vart godkjent utan merknader 9/17 Praktiske ting ang. møtet om Biblioterapi –         Manuela presenterer føredragshaldane –         Det vert servert frukt … Fortsett å lese Referat frå styremøte, 31. mai 2017.